Ciekawe książki do czytania dla chłopców

To rodzice powinni zachęcać swoje dzieci do czytania jak największej ilości książek. Tylko dzięki temu młodzi czytelnicy będą wiedzieć, jakie ciekawe wartości kryją się w środku. Dlatego też, jeżeli ktoś chce znaleźć sprawdzony prezent na komunię dla chłopca (np. z Taniej Książki), to powinien pomyśleć o książkach. Półki w sklepach mają wiele do zaoferowania, a i każde dziecko ucieszy się, jeżeli będzie mogło spotkać swojego ulubionego bohatera.

Rowley przedstawia. Strasznie straszne opowieści

Jeff Kiney ma doskonałą propozycję dla wszystkich miłośników “Dziennika Cwaniaczka”. Jest to jedna z najbardziej kultowych powieści, która dostępna jest już w kilkunastu tomach. Teraz przyszedł na coś innego. Na coś zdecydowanie bardziej przerażającego. Na samym początku należy dodać, że osoby, szukającego czegoś łagodnego, powinny wziąć inną książkę do ręki. Tutaj nie ma miejsca dla jednorożców, czy też dla szczeniaczków. Na pewno będzie przerażająco strasznie. Rowley i jego zombiastyczne historie, które powinno czytać się z latarką pod kołdrą. Nie zabraknie tutaj wilkołaków wyjących o północy do księżyca. Znajdzie się również Jeździec Bez Głowy, a także jego przerażający kumpel – Głowa. Tak, na pewno doznań czytelnikom z tą książką nie zabraknie.

Podręcznik wojownika. Minecraft

Craig Jelley zaprasza do poznania świata gry, która już od dłuższego czasu cieszy się ogromną popularnością. Minecraft to gra, która jest uwielbiana przez młodych graczy. Chociaż na początku może być trudna do zrozumienia. Jeżeli ktoś jeszcze nie miał okazji jej poznać, to koniecznie powinien rozpocząć od lektury tego przewodnika, gdzie znajdzie wszystkie podstawowe informacje. Książka ta również stanie się świetnym dodatkiem kolekcjonerskim dla osób, które mają już inne gadżety, jakie związane są z tą grą. W środku można znaleźć również wiele wskazówek, które przydadzą się wszystkim zapalonym graczom. To właśnie dzięki nim będzie można rozwiązać wszystkie kłopotliwe sytuacje. Warto więc poznać ten oficjalny podręcznik wojownika.

 

Książki zapewniające ogrom przygód

Czy młodzi czytelnicy lubią przygody? Oczywiście, że tak. Skoro dorośli lubią o nich czytać, to dlaczego dzieci nie miałyby. Tym bardziej więc można podarować taki prezent na komunię dla chłopca w postaci ciekawej książki, która będzie również odciągnąć młodego człowieka od komputera, smartfona, czy też od podobnych sobie wynalazków. Jakie książki można podarować chłopcu na komunię?

Pakiet Opowieści z Narnii. Tomy 1-7: Lew, czarownica i stara szafa, Książę Kaspian, Podróż “Wędrowca do świtu”, Srebrne krzesło, Koń i jego chłopiec, Siostrzeniec czarodzieja, Ostatnia bitwa

Clive Staples Lewis i jego niesamowita seria, która już od wielu lat bawi młodych czytelników. Można już mówić o kolejnych pokoleniach, które wychowały się na przygodach czwórki rodzeństwa. A wszystko zaczyna się w momencie napaści wojskowej na Anglię. Piotr, Edmund, Zofia i Łucja to czwórka rodzeństwa, która zostaje dla bezpieczeństwa wysłana do domu profesora Kirke. Sam profesor wydaje się gburem, ale troskliwie opiekuje się rodzeństwem. To właśnie w jego domu, Łucja odkrywa przejście w starej szafie, do magicznej krainy. Do miejsca, gdzie dzieją się różne dziwne rzeczy. Okazuje się, że Łucja razem ze swoim rodzeństwem ma stać się obrońcami dla Narnii i dla wszystkich magicznych stworzeń, jakie mieszkają na tym terenie.

Opowieści dla dzieci, które chcą uwierzyć w siebie

Francesc Miralles Contijoch i Alex Celma Rovira zapraszają do poznania jednej z najważniejszych książek w ostatnich czasach. Jak uwierzyć w siebie? Rodzice często mają problem z odpowiedzią na to pytanie, dlatego też mogą oni skorzystać z doświadczenia autorów, którzy za pomocą niezwykłych powieści, pomagają zrozumieć jak można na siebie spojrzeć od nowa – z szacunkiem i z wiarą, że jest się w stanie dokonać wielu niesamowitych rzeczy. W środku czeka aż trzydzieści pięć historii, które są napisane w przyjazny sposób. Dzięki temu można mieć pewność, że żaden z czytelników nie będzie miał problemu ze zrozumieniem całości.

 

Co kupić chłopcu na komunię?

Pierwsza Komunia Święta to nie lada wydarzenie. Takie do którego trzeba przygotować się w odpowiedni sposób. Należy pomyśleć o tym, aby kupić fajny prezent na komunię dla chłopca, który zyska w oczach osoby otrzymującej podarunek. Czy ciężko kupić coś fajnego? Nie. Poza tym nie trzeba wydawać na ten cel ogromnej ilości pieniędzy. Wystarczy bowiem wybrać ciekawe książki, których nie brakuje na sklepowych półkach.

Brud. Cuchnąca historia higieny

Już sam tytuł może wywoływać zaciekawienie w oczach przyszłych czytelników. Tak, może i nie opowiada o czymś apetycznym, ale może dzięki temu wielu młodych ludzi doceni to, że w swoich domach mają dostęp do bieżącej wody, a toaleta jest zawsze wolna. Autorami tej książki są Monika Utnik-Strugała i Piotr Socha. To oni pokazują, że zwykła toaleta, sedes – coś, co w naszych czasach jest oczywistą oczywistością – nie zawsze była na wyciągnięcie ręki. Zresztą, kiedyś pojemniki służące za WC, musiały zostać opróżniane ręcznie. Dokonywało się tego najczęściej przez okno. I nikt wcale nie zwracał uwagi na to, czy ktoś idzie pod oknem, czy też nie. Dwór Ludwika XIV uważany był za jeden z najbardziej eleganckich. Ale czy ktoś zdaje sobie sprawę z tego, że uważali oni kąpiel jako…zło konieczne? Bardzo ciekawa lektura, która może zainteresować również osoby dorosłe.

Jak po lodzie. Dziennik Cwaniaczka. Tom 13

Jeff Kiney i kolejne przygody Cwaniaczka, czyli Grega,który uczęszcza do gimnazjum, znajdującego się gdzieś w Stanach Zjednoczonych. Każdy tom opowiadający o przygodach tego bohatera cieszy się wielkim zainteresowaniem. Czy i tak będzie w przypadku tomu trzynastego? Oto Greg i jego najlepszy kumpel Rowley, którzy mają chwilową, przymusową wolne od lekcji. A to wszystko przez to, że opady śniegu sparaliżowały kraj. Zajęcia w szkole zostają zawieszone, ale młodzi ludzie nie zamierzają próżnować. Greg na bieżąco relacjonuje białe szaleństwo, jakie opętało nie tylko jego, ale również jego znajomych i rodzinę.